Fall arrived earlier this year. My friend told me the midwest is going have a three-times-more colder winter than last winter. I can't imagine how cold that is, but I'm so ready to go back to Taiwan for winter break and enjoy my winter in spring weather.

I wore a theory sweater with the distressed jeans. I have a feeling that this sweater and I are going to be best friends this winter. I love the color, the texture, plus the knit pattern!

這個秋天來的很早, 十月初就可以在天氣預報上看到低於10度的數字。我朋友告訴我說今年中西部的冬天會比往年還要冷三倍之多! 去年的芝加哥從風城變身為冰窟, 我實在無法想像冷三倍以上到底有多冷。已經迫不及待的想回臺灣過冬了, 想在台灣享受有著春季般涼爽的冬天。

我用彩色織紋的毛衣搭配抓破九分skinny。我已經可以預見這彩色織紋毛衣在這冬天的頻繁出場。每個小細節, 從顏色, 質感, 到織紋, 都深得我心水啊!


Thanks for reading :')


Full of Love,
Melody.



Photographer: myk



Follow me on FACEBOOK // INSTAGRAM



Sweater by Theory
Jeans by DRESS CODE TW
Shoes by Marni x H&M