I did a little shopping last month, so I have many new outfits that I desperately want to try on. I rarely present myself in pants, but these blue leopard pants caught me at first sight. The high-waist design elongates the legs and provides a slim effect.

I don't like complete a masculine look, so I threw in some ribbons and heels to give the outfit a feminine touch. And I finished the look with a delicate necklace and an elegant clutch. It is a comfortable yet an edgy look for a Sunday afternoon walk.

上個月我悄悄的購入了許多新單品, 很迫不及待的想和大家分享不同的穿搭。不論是在私下或是blog上, 我都很少以褲裝示人。但是這條藍灰動物紋褲第一眼看到我就決定把它帶回家。中高腰的設計不但看起來纖細, 更在視覺上拉長了腿部線條。

雖說這件褲子成了我的心頭好, 不過我還是不喜歡完全男性化的打扮。一些蝴蝶結與一雙高跟鞋恰好為搭配增添了柔美感。最後, 再加上一條小巧的項鍊和典雅的手拿包, 就是一套舒適卻又不失時尚質感的穿搭啦!



Thanks for reading :')




Photographer: myk




Follow me on FACEBOOK // INSTAGRAM



Shirt, Pants, and Heels all by DRESS CODE TW
Sunglasses by CÉLINE
Necklace by J.ESTINA