People follow me on facebook may know I took a weekend trip to Chicago. I went to Fullerton Beach with my friends to enjoy the sun and the water. I chose to wear my off-shoulder top with shorts. I fall in love with off-shoulder tops this summer. It's hard to not love something that can make you look both elegant and cute! I also love how the polka dots matches with the animal prints. It's definitely an elegance choice to take a walk on the beach. 

Why not reward yourself with a little weekend getaway this week? It's a great solution for exhausted body and mind!

有追蹤我facebook的人可能已經發現我的Chicago小假期。我帶著朋友們到Chicago熱門的海灘走走。雖說是海灘, 但其實是個很大很大很大的湖而已, 哈哈。陽光跟海水永遠是我低潮的解藥, 看著湛藍的海水, 沐浴在溫暖的陽光下, 煩惱真的會一下的咻的跑光光呢! 作為一個小紀念, 我特別把一直珍藏在衣櫥裡的露肩上衣拿出來搭配。這個夏天, 不知道為什麼深深迷上了露肩上衣。可能是著迷于肩膀露出的弧線, 或是鎖骨那些許凹陷的性感。不論為何, 一件能讓看來優雅又可愛的衣裳, 我能不愛嗎? 露肩上衣上的點點樣式和豹紋短褲意外的搭。有點A Line設計的短褲也更修飾腿部線條, 就算搭著平底球鞋還是能一樣纖細哦! 

這個weekend不如賞自己個小假期放鬆身心吧! 真的很療癒哦 :)


Thanks for reading.


Full of Love,

Melody.




Follow me on FACEBOOK // INSTAGRAM



Top by Vika Gazinskaya x & Other Stories
Shorts by DRESS CODE TW
Sneakers by Giuseppe Zanotti
Sunglasses by TOM FORD