Hi guys, I AM BACK! Sorry for disappearing for so long, I got really bad virus for a couple weeks, and all I could do was sleep and take medicine. I am feeling so much better now and I promise I will update more often now :) Please continue visit melodramatic!

I am really excited for going out in this nice weather. I have been locked in the house for too long. Despite it was 70 degree, I had to wrap myself with six layers of clothes when I went out. Therefore, I decided to reveal some skin today! Hahaha :P I know I am not skinny, and you can probably see the fat on my belly. But just wait for a few week! I am gonna start working out for my summer six packs! 

This is my favorite crop top. I like how it looks cool rather than sexy. I got the floral tweed jacket from my mom's friend. The details of the jacket is just breathtaking. It uses crystal flower as buttons, and with a little golden dot in the middle. So delicate and cute. I put on the hat to make the outfit more boyish. Although I often appear in skirt and dress, I really love this kind of boyish style with a little sexiness in it. 

How do you like my look today?

 嗨~好久不見!! 我回來啦! 離上一次更新隔了好一陣子, 這都怪一擊就把我打倒的可怕病毒。話說我前陣子還沾沾自喜跟我媽炫耀說, 我很久沒感冒了 (因為我身體其實不是很好, 常常大病小痛的, 搞得我爸媽一直都很擔心我。) 結果沒想到炫耀完沒多久就馬上生病, 而且一病就病得不輕, 整整燒了一個多禮拜, 每天就只能睡覺吃藥。現在感覺好多了, 整個人又有精神活蹦亂跳了, 好開心啊 :) 部落格的更新頻率也會慢慢回到正軌的! 請大家不要拋棄我!!

今天可以出門超興奮的, 實在被悶在家裡太久了。前幾個禮拜就算陽光滿滿, 也都要包個六層厚厚的外套才能出門, 目的地也總是醫院。現在可以出來走走逛逛, 心情真的豪~~好啊! 所以今天來個肚皮大放送, 哈哈哈。不過希望大家不要嫌棄我明顯的肥肉。給我一點時間, 我會努力練出個夏日腹肌的! 

一直都很喜歡這件crop top, 但平常很少有機會單穿它。當初第一眼就喜歡上它帥氣多過於性感的獨特感, 還有硬挺的版子, 都讓這件crop top很不同於其他的短上衣。毛呢外套是媽媽的朋友送我的, 也是個古董寶貝。不要小看簡單的黑白用色, 上面的細節真的是美得令人屏息。最吸引我的是透明的花朵釦子, 花蕊處還用金色的小扣點綴, 細緻又可愛。這頂很久沒戴的帽子又出現了! 紳士帽讓整體穿搭看起來更男孩子氣一些。雖然我常常以裙裝出現, 但是這樣帥氣中帶點小性感的搭配其實很吸引我。

大家喜歡這樣的搭配嗎?


Follow me on FACEBOOK / INSTAGRAM



Photographer: myk



Tweed Jacket by Moschino (vintage)
Crop Top and Jeans by DRESS CODE
 Hat and Necklace by ZARA
Heels by Forever 21
Ring Set by H&M